EXEMPLE DE DESCRIPCIÓ PSICOLÒGICA



AQUÍ TENIU UN EXEMPLE CARREGAT D'ADJECTIUS I FRASES FETES!

Sóc una persona alegre com la primavera i riallera, normalment estic de bon humor, però hi ha vegades que per no res puc treure foc pels queixals. Cal dir que sóc una mica distreta, ben sovint estic als núvols i els professors i professores m'han d'avisar que baixi. També em diueu que de tan moguda com sóc semblo el cul d'en Jaumet. Sóc més aviat sociable i molt xerraire, de fet, xerro pels descosits i no callo ni sota l'aigua.

Com a virtuts tinc que sóc molt generosa i m'agrada ajudar a qui ho necessita. Una altra cosa bona és que sóc pacífica i m'agrada solucionar els problemes parlant. El defecte més clar que tinc és que sóc molt despistada, sempre tinc el cap a tres quarts de quinze. Ah! I que faig volar massa la imaginació. Els meus pares sempre em diuen que no toco de peus a terra.

M'agrada molt sortir amb els meus amics i amigues i  ballar.



PROPOSTA D'ACTIVITATS:

- Busqueu els adjectius, comparacions i frases fetes.
- Intenteu, de forma oral, descriure una persona que sigui totalment el contrari d'aquesta noia.